A new start.

God morgon.

Det är strålande väder och jag vaknade pigg och glad. Jag hoppade i min vita bikini och sitter just nu och äter lite äpple, keso, kanel och mandlar. Ska ut på en liten walk strax sen ska jag driva till Alex fort som fan och så ska vi bli pepparkakor idag tänkte vi.

Idag börjar som sagt mitt aktiva hälsosamma liv igen (haha) och därför ska allt som heter socker ut ur bilden, det är det enda svåra att ta bort. Vår släkt som aldrig brytt sig så mycket innan om sånt här har faktiskt påverkats lite av mig. Min älskade morfar som fick en hjärtinfarkt förra året har nu inspirerats av mig att sluta äta kolhydrater, likaså min mamma. Men vi alla tre har svårt att ta bort just sötsakerna. Men det ska det bli ändring på nu. Nu kör vi.

Det ska bli riktigt varmt i veckan så ska sola så mycket som möjligt, kanske åker in till fria bad på onsdag när det skulle bli som varmast. 

Nu ska jag äta upp här sen ut.

Vi hörs ikväll när jag förhoppningsvis är brun. 

xxxx
S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0