A sudden change in life.

Livet är så konstigt, så snabbt saker och ting kan förändras och saker kommer fram som man absolut inte hade en aning om. Just nu känner jag mig lite förvirrad, men det går över. Jag har varken tid eller ork till bekymmer som sagt, och väljer hellre att sudda ut det ur mitt liv då. Jag har varit med om för mycket skit för att låta det fortsätta i samma spår och jag tänker inte låta någon bestämma över mig längre hur jag ska vara och inte vara. Jag har tagit bort människor i mitt liv som inte tål att man förändras, går sin egen väg och lever livet precis som man vill, människor som tar energi snarare än ger. Tiden som spenderas till att försöka övertyga, låtsas och försöka vara någon man inte är är alldeles för dyrbar för att inte använda till något mycket vettigare t.ex. att bara vara just du. 

I'm me, and I love being me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0