Ännu tröttare.

Haha, jag går seriöst runt som en zombie och väntar på att klockan ska slå nio. Det känns okej att lägga sig vid nio, inte innan. Tog just en lång lång dusch och somnade i det varma vattnet. Så skönt. Andree kom just in och sa att han hade två bra filmer som jag kunde se på: En shopaholics bekännelser och He's just not that into you. Helt perfekt en lördag som denna, det är två filmer jag länge velat se och jag har inte ork för att jag göra något annat än att ligga i vågrät ställning på mjukt underlag. 

Så himla typiskt också, alla affärer var typ öppna i Malmö just förrutom Zara. Så där kommer jag med långa och bestämda steg och skulle äntligen köpa min kavaj, men nej icke idag heller. 

Nu vill jag att det ska börja regna och storma, inte vara sol när jag är trött. Är också lite illamående så har inte fått i mig ngn mat ännu, inte alls bra. Ska gå och se vad jag kan koka ihop, blev inte sushi. Inte så sugen på rå fisk just nu haha.

Nej nu ska jag surfa vidare här, vi hörs efter mina filmer annars imon innan jag ska iväg på äventyr.

Party hard!

xxxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0