Båstad

Efter att jag hade powerwalkat imorse duschade jag snabbt sen körde jag mot Challe och Båstad. Väl där välkomnades jag av rostbiff och sallad som hennes söta mormor hade lagat. Det är så mysigt att komma till deras stuga då vi har så mycket minnen från förr där. Alla gånger vi förfestade där, gjorde vid oss och väntade på att vi skulle festa. Regniga dagar då vi låg i lillstugan och hade det mysigt och midsommar när vi alltid lagade mat där innan vi skulle vidare. Ljuva tider.

Vi stack sedan in till Båstad och satt oss på ett fik, sen hamnade vi på en stängd beachclub vid havet där vi satt i flera timmar och pratade om allt mellan himmel och jord. 

Nu är jag hemma har precis ätit lite lövbiff med broccoli och nu ska jag strax titta lite tv tänkte jag.

Måste fixa lite inför syrrans födelsedag också, tänkte ta på mig ansvaret att göra pannkakor till imonbitti sen blir hela dagen full med överraskningar. 

Vi hörs senare, då lägger jag upp lite bilder från dagen.
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0