CRAZY

Alltså jag måste verkligen se väldigt rolig ut när jag kör bil. Jag och syrran tog nyss en bilfärd bara för vi tycker det är kul, särskilt nu när vi kör manuell för ett tag. Vi rockar loss till låtar som right round, The way I are men allra bäst är ändå Måns låt "Hope and Glory". Jag älskar den låten, och det värsta är att jag tycker jag själv sjunger den så bra i bilen och kan ta alla toner så jag vill att alla andra ska vara tysta. HAHA. Gotta love it. 

Varför vi gav oss ut på en biltur var för att köpa en stor fet godispåse, eller ja ganska stor iaf. Jag har nämligen bestämt att jag ska ha en månad där jag inte får röra godis nu. Min mamma (som förövrigt är värsta godisgrisen) som just nu går på LCHF-dieten (Low carb High fat) har blivit kvitt sitt sögsug i princip helt, enbart efter 2 veckor på denna dieten. Så iaf, den enda last jag har kvar vilken är godis ska jag bli kvitt. Jag gillar att utmana migsjälv, så detta kommer bli en challenge som heter duga. 

Ibland tror jag att jag typ skulle studerat Food and Nutrition istället, jag tycker det är så intressant. Men nej, jag har gjort rätt val.

Nu ska jag fortsätta kolla The City (absoluta favoritserien), sen duscha sen mys.
xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0