Desperate.

Inte jag alltså, utan husfruarna. Jag tror inte jag hade velat vara en housewife, även om jag hade blivit en jäkligt bra en. Sitter och tittar på det nu, jag är vanligtvis ingen människa som tittar tv, glömmer typ bort det.

Pratade nyss med Amanda, ska åka till Malmö ändå imon och träffa my loved ones. Vi ska gå i stan, prata och fika. Jag ska köpa en svart kavaj på Zara som jag hittade i Sthlm, eventuellt ett par höööööga skor istället om jag inte hittar den. Jag vill också ha en par solglasögon, ytterligare ett par i Avitor-modell. Ska iaf bli så kul att träffa dem två sonkarna, finns nog inga jag skrattar med så mycket, det skulle väll vara Challe isåfall.

Idag har jag haft rekord med läsare, kul. Längtar till jag har lite mer roliga saker att skriva, fr.o.m i höst då. Då ska jag marknadsföra mig på alla stora bloggar hehehe. Jag hade nämligen själv tyckt det varit väldigt roligt att läsa om någon som pluggar på världens största modeskola. 

Annars i veckan ska jag och Challe till Båstad torsdag - fredag, sen blir det Malmö igen för test. Kul vecka!

Nu ska jag se klart på tv sen krypa ner i min säng. mys.

xxxxx



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0