Exhausted

Jag är riktigt trött nu. Jobbade till klockan halv åtta, sen tränade jag lite mer än en timme. Sen bussen hem. Fan vad trött jag är. Har just ätit, var så fruktansvärt hungrig.

Som sagt, det var typ inget att göra på jobbet, satt och läste Elle, cosmopolitan och bild om och om igen. Emellanåt kom det någon kille som flirtade, haha, dem verkar tycka det är tråkigt att nästan alla tjejer tränar i tjejgymmet så dem slipper bli uttittade. När jag tränade hade jag hela tjejgymmet för migsjälv, så jag körde både cardio, styrka och yoga. Lovely.

Nu ska jag in i duschen och göra mig fräsch sen kommer jag nog däcka rätt tidigt.

Imon är det midsommar, jag ska ut och göra kransar till mig och Pau har jag lovat, på kvällen ska jag mysa med familjen och bara njuta av livet.

xxxx 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0