float on

Kom från stan för en stund sedan, har just käkat lite sallad och omelett och ska strax cykla iväg till mamma där jag ska sova ikväll tror jag.

Min syster var så duktig idag, och jag kände mig riktigt stolt. Efter ngn timme i parken stack jag och Bella hem till henne och pratade och planerade hur jävla kul vi kommer ha i New York. Jag har lovat migsjälv att inte längta bort sommaren, men fy fan vad det är svårt. LIVING THE DREAM, WOOOOHOOOOOOO. 

Mitt visum har kommit också, så ska hämta ut det på vägen till mamma tänkte jag. Annars i veckan blir det bara chill, träffa vänner, student och födelsedagar. Nästa tisdag åker jag till Göteborg för att träffa Eleonore som jag ska bo tillsammans med i New York. Kul. Ska försöka göra lite shopping där med.

Nu ska jag surfa rundor här lite.
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0