FRIDAY.

Fredag igen, vad snabbt det går. I natt åskade det som bara den, mysigt när man är tillsammans med ngn och sitter nerbäddad i soffan men gärna inte när jag är själv. Då är det lite läskigt.

Idag händer det inte så mycket, ska ta det lugnt. Känner mig lite matt i kroppen trots att jag sov väldigt länge idag. Jag ska iaf förbereda för mitt SAT-test imon. Måste köpa miniräknare, pennor osv. Jag kommer nämligen göra detta SAT-test istället för att behöva göra Placement testet på FIT när jag väl kommer dit. Dels för att jag kommer ha ganska mycket annat jag behöver fixa och dels för att ha det gjort. Tar tåget från Helsingborg runt halv sex, vilket menas att jag måste gå upp halv fyra-fyra någongång. Skjut mig. haha. Och jag som inte läst matte på tre år, det får gå som det går. 

Så ikväll blir det sängen tidigt, efter lite godismys och film kanske. Nu ska jag klä mig och ge mig ut på en powerwalk.

Ttyl



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0