Good or bad?

Jag sitter och funderar på det här med yogan. Undra hur bra det egentligen är för mig när jag efter två dagars träning har en oerhörd värk i mitt knä, ungefär i stil med den jag hade som gjorde att jag fick sluta med gymnastiken. Jag vet inte alltså, eller så har jag gjort väldigt fel kanske. Träningsverken är på plats iaf och det känns ju alltid härligt.

Nu har jag precis duschat och sitter här. Är ganska trött faktiskt, jag blir det så fort jag går upp tidigt även fast jag får mina 8 timmar. Eller där har vi svaret, jag fick inte mina 8 timmar i natt. Så min teori stämmer.

Midsommar på fredag, känner faktiskt egentligen bara för att vara hos mamma eller pappa och mysa och äta midsommarmat. Skulle egentligen till Österlen men vädret ska inte bli så bra plus att det är så himla långt att åka själv. Ingen härifrån ville med till den festen heller så då får det va. Så jag får se vart jag hamnar, jag är antagligen glad vart det än blir.

På lördag är det exakt ett år sedan jag lämnade den bästa platsen på denna jorden, San Francisco. När jag somnade på bussen innan drömde jag att jag gifte mig med en man som var från San Francisco, och vi flyttade in i exakt det huset jag bodde i när jag var där. Det var en ljuvlig dröm. New York i all ära, särskilt i ungdomens år men där jag vill leva mitt vuxenliv med min man och barn är utan tvekan SF. Om det skulle bli så kommer jag bli en mycket lycklig kvinna.

Nu ska jag kolla lite tv.

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0