Happy Birthday Daddy!

Idag är det min älskade pappas födelsedag. I natt när jag hämtade Pau från en vän körde vi runt och knyckte blommor i folks trädgårdar haha. Vi bestämde först att vi inte skulle köpa blommor men sen ångrade vi oss så det var enda lösningen. När vi kom hem och pappa sov ställde vi fram hans present, blommor, ett fint kort och svenska flaggan i hans kontor så han skulle se det när han vaknade. Vi gav honom ett par jeans eftersom kläder är det enda han aldrig köper själv. När jag vaknade bakade jag scones och nu ska jag strax städa. Vilken underbar dotter jag, hehe.

Sen ska jag gå ut och gå en väldigt snabb powerwalk och förbränna gårdagens naturgodis. Senare idag ska vi ut och äta sen blir det väll myskväll här hemma skulle jag tro. 

Nu måste jag sätta igång här,
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0