Happy happy

Hann inte blogga imorse innan jag åkte till Göteborg men vilken underbar dag jag haft. Började med en helt fantastiskt skön bussresa (ÅK MED BUS4YOU om du ska åka någonstans - vilken jävla buss). Älskar att sitta och tänka och lyssna på musik och bara titta ut över den svenska sommaren.

När jag väl var framme mötte Eleonore upp mig utanför centralen. Så himla härlig tjej, vi klickade direkt och jag tyckte det kändes som vi hade känt varandra längre än en dag. Det var så skönt att vi gick bra ihop eftersom det ändå rör sig om en hel del år vi ska bo tillsammans. Vi kommer få så jävla roligt att det inte är sant! wii.

Vi drack först te på ett jättemysigt "italienskt" ställe, kändes som vi var utomlands och det var så fint väder och solen stekte. Efter några timmars snack och planering och "lära känna-tid" gick vi en runda på stan innan vi blev hungriga och hamnade på ett ställe där vi mixade vår egen sallad. Sen blev det några timmar till i solen tills det var dags för mig att åka hemåt.

Somnade som ett barn på bussen (återigen, åk den bussen haha), och väl framme i Helsingborg gick jag till mitt jobb och hämtade nycklarna eftersom jag ska jobba på torsdag. Ska bli kul, det är tydligen lugnt där nu. Alla har gett upp hoppet om att bli fit till beach 09, så typ inga nya medlemmar. 

Nu har jag just käkat lax och är väldigt nöjd med vad jag ätit idag. Älskar dagar när man bara ätit nyttigt och känner sig helt ren. öö.

Nu ska jag surfa vidare här på nätet och se om man missat något viktigt i modevärlden under dagen.
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0