He is just not that into you.

Såg precis den filmen, så himla bra. Allting är så obvious när man hörde kommentarerna och såg "spelet" från ett annat perspektiv. Seriöst, varför skulle en kille inte ringa om han nu tyckte om en tjej? "The game" som det kallas i USA har blivit alldeles för stort och jag tror egentligen ingen riktigt spelar dess regler men tror att den andre gör. Ursäkterna brukar vara otaliga när det finns känslor inblandade. Kul film btw.

Grät floder precis, vår älskade hund Toddy bara trillade ihop och fick någon form av kramp. Jag hatar när åldern börjar ta ut sin rätt, jag absolut hatar det. 

Nu ska jag strax packa min väska sen åka och beställa sushi innan jag åker till mamma. Sen ska jag faktiskt ge mig ut i regnet igen för en promenad, älskar att gå i regn om jag är klädd för det.

Vi hörs senare,
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0