I wanna get with you.

Jag har en ny favoritlåt, Beautiful med Akon. Mysig, men det värsta med mig (verkligen det allra värsta haha) är ofta att jag spelar sönder låtar, fråga bara alla mina vänner. They know. Sen jag skrev sist har jag hunnit gå en powerwalk på 1,5 timme, kollat tv, läst i min bok och ätit fisksoppa igen. Hade kunnat leva på det for sure. På tal om absolut ingenting; Gud vad jag älskar vissa killparfymer... kom precis en doft in i mitt rum vilken jag antar kommer från my brother. En kille med god parfymdoft är något speciellt...  Det kan iaf göra mig helt lyrisk haha.

Jag vet faktiskt inte hur man postar videos from youtube på bloggen, men jag antar att jag inte kan det heller på denna datorn. 

Idag har det blåst satan i det, höll på att blåsa bort nere vid vattnet. Jag satt mig på en bänk nere vid havet och hörde på musik och tänkte en stund, tänkte hur underbart livet är och så bra man har det after all. Man borde tänka på det oftare, vad man faktiskt har istället för vad man inte har. Annars skapas lätt negativ energi och det har jag varken tid, lust eller ork till att ha nu. Jag vill lägga all min lycka och energi på saker jag gillar så som familj, släkt, vänner och allt roligt som händer varje dag. 

Nu ska strax cykla bort till mamma och Pau, jag och mamma ska gå ytterligare en powerwalk, sen ska vi bara mysa framför tvn.

Hörs senare eller imon, ha en mysig kväll.

XXX



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0