I'll move to Paris, shoot some heroin, and fuck with the stars

Morning.

Vaknade ganska tidigt idag därför att solen skiner och som sagt är det omöjligt att ligga kvar i mitt rum då. Det blir värre än en bastu. Det ska tydligen regna senare så jag ska bara dricka upp mitt tea sen ut på min powerwalk. 

Nu har jag sagt upp mig på jobbet från och med den 10 augusti, skönt att ha det gjort. Har velat lite mellan när jag skulle säga det och inte, men nu kändes det rätt och min chef tog det väldigt bra och var glad för min skull. Jag vill typ börja jobba nu och tjäna pengar, inte för att jag kommer spendera pengarna under sommaren utan dem ska rätt in på sparkontot till US.

Sen det här med datorn känns som ett så svårt val. Varför jag tvekar på PCn är för att PC för mig känns så 90-tal. Jag vet inte varför jag fått den dumma idéen men det känns gammalt för mig haha. Så jag får se, lutar nog åt en Mac anyways.

Nu ska jag drink it up sen ut och bränna.

xxx 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0