INKED

Sitter och trycker i mig lite vindruvor, yum yum. Sitter också och funderar och försöker ta ett beslut om jag ska göra en tattoo eller inte. Jag har under hela våren velat fram och tillbaka över om jag ska eller inte, men nu känns det rätt att göra det särskilt med allt nytt som väntar mig i livet nu. Har länge tänkt på vad det skulle stå men jag har valt en mening som betyder väldigt mycket för mig. Jag ville ha något som verkligen kan omsluta hela mitt liv och inte bara en speciell person, händelse etc. Och att jag valde det jag valt är för att det har hjälpt mig igenom i princip alla svåra händelser som hänt på senare tid men också fått mig att verkligen uppskatta de goda tiderna. Det skapar helt enkelt en harmoni och balans för mig genom att tänka på detta uttryck. Så det får bli det. 

Var jag ska sätta den är på det väldigt väldigt originella stället handleden. Jag kan känna att det är väldigt mainstream men å andra sidan är det det enda stället där jag inte kommer känna att det känns för mycket. Aldrig på benen, inte på magen/ryggen eller övre armarna får då hade jag känt mig smutsig haha. På handleden går det enkelt att täcka med en klocka eller annat smycke om jag skulle behöva det. 

Det får bli nu under sommaren. Nu ska jag titta lite tv, 
xxxx



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0