JUNE

Helt sjukt att det är Juni redan, kan inte förstå det :) Första sommarmånaden är här, det vi alla längtat efter sedan i september typ. Helt underbart! Vad precis på en "arbetsintervju" på det jobbet jag pratade om. Det var inte riktigt my cup of tea så jag tror jag passar det. Så då har jag ändå Juni till semester innan jag börjar worka. Men hoppas jag får jobba lite på gymmet nu under Juni också.

Kom typ nyss hem, cyklade fram och tillbaka till Viken. Ska strax sätta mig och sola lite, sen ska jag ut på en powerwalk och svettas lite. Sen ska jag och Challe nog hitta på något mysigt, kanske åka inlines? Jädrans vad längesedan det var.

Ha en underbar sommardag så hörs vi ikväll,
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0