LIVING THE DREAM

Okej, alla som känner mig vet att jag inte är så impulsiv/spontan utan saker kräver noga planering av mig. Iaf, idag beställde jag och Alex en resa till Grekland -  vi åker imonbitti. Jag är så lycklig, ska bli så jäkla skönt. Vi kom på det igår när vi lade och solade, och idag är resan beställd. jippi

Åker till en liten ö, hoppas på fint väder. Ska bli så härligt att åka med Alex, vi har aldrig rest utomlands tillsammans och vi kände att vi ville göra en sån grej innan vi "skiljdes" åt när jag nu flyttar. På väderprognosen visar det ganska mycket moln men det får vi se på plats, jag packar iaf ner en massa härliga sommarklänningar, kjolar och shorts - och sminkväskan lämnar jag hemma. Eller ja, en mascara och lite puder får följa med.

Eftersom jag inte planerat in denna resan i min ekonomi nu så är inte så stort kapital inräknat. Så det blir en vecka där jag kommer leva på frukt och grönsaker och vatten i princip. Och givetvis några drinkar. Annars åker jag bara dit för att umgås med min bästa vän, få solblekt hår och en brun snygg kropp lagom till alla härliga sommarfester börjar här hemma.

Jag kommer hem dagen innan min födelsedag, alltså onsdagkväll nästa vecka.

Nu ska jag fortsätta packa, sen börja fixa med peeling, måla naglar igen, hårinpackning och allt som hör till.

Im liiiiving the dream! wiiihuuuuu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0