Mysdag

Efter vi varit på Flickorna Lundgren åkte jag med Pau hem till mamma där vi lagade mat, blev biff med sallad och så hyrde vi film. Vi såg Changeling, helt sjukt bra film. Något segstartad, men det var den bästa på länge. Hade så mysigt ikväll och jag bara älskar att spendera tid med familjen. Det är prio nummer ett i sommar känns det som, för Gud vad jag kommer sakna dem sen. Allt annat får vänta just nu.

Kom hem för ett tag sedan, ska sova strax. Ska upp relativt tidigt imon för att åka till Göteborg för att träffa Eleonore som jag ska bo tillsammans med i New York. Ska bli jättekul och spännande att ses, och det blir troligtvis en hel del smidande av planer haha.

Nu ska jag hoppa i säng.

Vi hörs kanske imonbitti annars imonkväll när jag är hemma igen.
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0