nighty nighty

Idag har varit en väldigt lugn dag, var och köpte lite grejor innan bl.a. en miniräknare, lite pennor och så inför imon. Köpte också mig en kalender för 09/10 så jag kan planera in lite grejor. Jag älskar ju att planera. Nog för att jag ska skaffa mig en Blackberry när jag kommer till USA, men elektroniken sviker ju ibland så det skadar inte att ha sina planer på papper också. 

Har precis tagit en långdusch, var lite frusen så jag passade på att göra hårinpackning, peela kroppen och ansiktet, rakning, fixa naglarna och smörja in mig med min goda bodylotion från VS. Så nu känner jag mig väldigt fräsch. 

Jag undrar hur jag ska kunna somna nu? Men eftersom jag ska upp 5.00 imon så är det nu vid nio jag borde lägga mig för att få mina välbehövliga 8 timmar. Ska försöka leta upp ögonbindel som jag kanske sparat sen ngn flight, förhoppningsvis. För det är ju ljust som om det vore mitt på ljusa dagen dvs. omöjligt att somna.

Jag har lite beslutsångest över vad jag ska shoppa imon. Hittade ju ett par snygga heels på Zara men också en kavaj. Jag kan inte köpa båda nu, finns inte riktigt ngn marginal för shopping så det står och väger mellan de två. Hmmmm, blir kanske kavajen ändå. Har heels, men ingen kavaj jag använder direkt. Så efter mitt test blir det lite strosande på stan.

Vi hörs när jag är hemma i morgon, på eftermiddagen skulle jag tro.

Wish me luck,

xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0