Onsdag.

Jag skrev ett inlägg innan men det kom tydligen inte fram när jag publicerade det. Det stod inte så mycket viktigt iofs. Eller en väldigt viktig grej nämnde jag faktiskt. Det är nämligen så att kära CSN har höjt studielånet med 700 kronor i veckan, vilket täcker hela matkostnaden per vecka vilket är helt underbart. Det räckte och blev över innan med men detta är ju helt fantastiskt!

Idag har jag inte gjort så mycket, jag har solat. Jag har blivit så blek nu igen, under förra månaden solade jag ju var och varannan dag. Jag har också haft en liten detox idag. Måste bli kvitt mitt sötsug, och komma in på banan igen. Ska bli skönt sen i USA för där finns det verkligen inget godis jag gillar så där blir det en enkel match. Det är ju bara godiset liksom, inga direkta cravings efter bröd, glass, pasta, ris, potatis, kakor osv osv. Jävla godis.

Jag har kört yoga och stretching ganska mycket idag, känner mig så stel så efter en timmes träning känner varenda muskel sig tränad och stretched out. Tänk så hade man kunnat bli längre genom att köra sånt varje dag, nice.

Nu ska jag strax äta småkött med sallad. Sen ska jag packa väskan och dra iväg till mamma och sova där. Vi ska ut på en powerwalk och sen blir det mys framför tvn skulle jag tro.

Vi hörs när jag kommer dit,
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0