Raining cats and dogs.

Blev tillsagd imorse av min fashionabla (?????) fader att gummistövlar skulle se dumt ut när faktiskt solen skulle titta fram idag. Så mina Marc Jacobs-stövlar fick snällt åka in i garderoben igen. Men så fel han hade, regnade 90 % av tiden jag befann mig i stan. Thanks daddy!

Nu är jag hemma, ska strax värma lite kött och mixa med sallad. Snart ska vi iväg på Paus avslutning, men innan dess ska jag vila lite. Känner mig helt yr och skakis, kanske åska på gång? Hope not för vi ska sitta ute. 

Nu har jag lite beslutsångest igen, hittade en jättefin dator från HP idag till hälften av priset av MacBook Air som är prio No.1. Frågan är...

Talk to you later.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0