Reunion.

Började dagen med att sola hos Alex ngr timmar, sen åkte vi in till Ängelholm och skulle fixa med lite grejor. Fick därefter ett email från Alicia som sa att dem var i Höganäs igen och badade så racade ner till kvickbadet och där satt dem, familjen Björklund/Berberich i min hemstad. Helt surrealistiskt att bara se dem sitta där. Jag började gråta när jag såg barnen och dem blev så glada. Fick en liten present och vi satt och snackade, spelade boule och badade. Det var helt underbart. Jag ska på middag hos dem i Ängeholm på torsdagkväll. Jag fick riktig USA-längtan nu igen, jag bara älskar deras mentalitet och så var det så härligt att bara vara med dem igen och prata engelska.

Riktigt lyckad dag dvs. Går runt som på moln, ska köpa med ngt fint till barnen och Gunnar och Alicia på torsdag. Får fundera på vad.

Jag har nästan precis kommit hem, solbränd och fin. Ska hoppa in i duschen nu sen blir det mys hemma ikväll.

XXX
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0