So freaking hot

Jädrans vad varmt det är ute. Svetten typ rinner av mig as we speak efter en joggingtur och styrka outside. Eftersom mina älskade pass på friskis är över för sommaren gäller det att sysselsätta musklerna på eget vis. 

Nu ska jag strax duscha och smörja in mig i ngn god bodylotion, och se hur mycket färg jag fått idag. Eller lite, det var inte särskilt länge jag satt ute inte. Känns som jag flängt fram och tillbaka lite hela dagen, men mycket motion har jag fått iaf. Nice.

Ikväll tänkte jag bara lägga mig framför tvn och se om det är ngt bra, jag är helt slut. Mina ögon går ihop och har gjort det redan sedan klockan 16 idag haha. 

Jag längtar så till på onsdag då jag ska träffa mina två malmöbor, Gosh I miss them. Det blir mycket Malmö denna veckan för på lördag är det dags för mitt SAT-test till FIT. Nu är det inte många moment kvar, woho :) Totalt surrealistiskt, yes jag vet jag tjatar men jag tycker själv jag är så jävla bra att jag kommit in och jag njuter varje gång jag berättar för ngn vad och var jag ska plugga/flytta när dem själva inte har en aning. MOOOOOHAHAHAHA. Nej vad hemskt det lät, men sant.

Dags för dusch, vi hörs senare

xxxxxxxxxx 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0