Summerday

En verkligt härlig dag idag. Gud vad jag älskar att bara relaxa och mysa. Men också då kommer de enorma cravingsen efter socker. Haha, jag har ett sjukligt begär efter socker i form av godis och kakor. Det kommer tillbaka ibland, speciellt efter helgen. Men det är bara att stå emot. Nu har molnen kommit över oss och himlen har färgats grå, faktiskt ganska mysigt. Hade gärna fått komma lite regn med tycker jag. 

Fy bubblan vad hemskt och obehagligt jag tycker det är med det här flygplanet som försvunnit/havererat. Blir nästan lite spyfärdig när jag tänker på hur man skulle reagerat och tänkt i en liknande situation. 

Annars sitter jag bara här i min fotölj och njuter av att göra ingenting, laddar lite för min joggingrunda och styrkepass. Men först ska jag gå och kränga en stor fet sallad innan jag dör av hunger här.

TALK TO YOOOOU LATAH.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej!

Jag läser din blogg varje dag, vet inte hur jag hitade till den, men det gjorde jag i alla fall. Jag gillar den verkligen, men jag vill se mer bilder! Tror att din blogg kan bli riktigt stor när du flyttar i höst om du har masssa bilder. Kram!

2009-06-03 @ 13:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0