SUNDAY

Har varit igång och fixat med tvätt och grejor hela morgonen, och kört yoga. Haha måste se så otroligt roligt ut. Just nu sitter jag och laddar inför min och mammas powerwalk med en kopp grönt te. Det är megafint väder idag så det är en perfekt dag att åka till Båstad. Ska nämligen driva dit till Challe när jag varit ute, vi ska äta jordgubbar, snacka och sola. Min färg har försvunnit så den tåls att bättra på.

Ikväll ska jag titta på en ny serie som börjar, och så ska jag packa in presenter till min kära syster som fyller 14 år imorgon. Måste nog köpa något mer tror jag, får se vad det blir. 

Nu ska jag ut med mamma. Jag älskar när man börjar på det hälsosamma efter ALLDELES för mycket naturgodis, men en vecka gör ju inget nu är det hårt igen :)

Ha en underbar dag vad ni än gör,
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0