YOGA.

Haha, satan vad jag är stel i min kropp alltså. Jag har precis kört 1 timmes yoga här i mitt rum. Hittade en jättebra guide på nätet och tänkte att jag skulle börja använda mig av den nu när jag inte tränar några pass. Jag vill ju så gärna börja på yoga i New York så tänkte att jag inte behövde komma dit som ett stelt frågetecken. 

Jag har varit lite skeptisk till att yoga verkligen ensamt formar kroppen utan någonting annat. Men nu förstår jag. Och detta var ändå när jag gjorde hur mycket fel som helst. Jag kan tänka mig hur effektivt det är för kroppen, särskilt om man vill ha en lean och slimmad kropp.

Skrev ner en liten routine som jag ska försöka köra varje dag nu, tar kanske totalt bara en halvtimme när man kan det, så det är ju toppen. Bra kost på det, walks/springturer och lite toning så är jag hemma. 

Nu ska jag duscha sen blir det film.
xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0