Bilder?

haha, jag är så fruktansvärt trög ibland, men jag förstår verkligen inte hur man lägger upp bilder på bloggen... Får fråga någon I guess.

Idag, strålande sol och kom precis hem från min morgonrunda. Dricker just nu en smoothie och funderar på om jag ska sätta igång med plugget eller vänta med det till ikväll. Ja ikväll får det nog bli. Skulle gärna vilja träffa Challe idag så ska ringa henne och höra om vi ska göra ngt på dagen, för ikväll blir det Aerobics igen. Love it.

Det känns som att jag har så mycket i mitt huvud just nu, kursen jag tar nu, skolan i höst, måste jobba ihop lite cash (ska fixa ett jobb till), träning och fixa det det och det. Jag som haft det så slappt ngr månader nu blir alltså lätt stressad. Men det är nog en vanesak, jag brukar ju gilla när jag har många bollar i luften. Tror iaf det handlar mkt om att jag vill ha klart allt till hösten, men jag har inte ens börjat. Det är mycket som ska fixas; boende, visum, skola, csngrejs, flyg osv osv. Det löser sig :)

Vad som är väldigt sjukt är att jag inte ha festat sedan nyår. Det är tre månader exakt idag. Men nu när solen börjar skina och värmen börjar stiga blir jag allt mer sugen att sitta på en uteservering och dricka vin och gå ut och ha kul. Antagligen kommer jag kunna det i slutet av april/början av maj. Lovely. Men jag måste säga att det har varit helt helt underbart att ha ett halvår utan fest då allt festande i somras och i New York pretty much tog kål på mig. Men i sommar är jag back on track igen. Och då är min New Yorker hemma. Awesome!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0