Busy Busy.

Oj, där hände det visst; jag glömde bloggen. 

Denna veckan har jag jobbat (upplärning) från 11-19 mån-ons. Så nu kan jag nog allt, sen börjar jag jobba själv imon. Ska nog gå bra. kul jobb iaf :)

Igår sov jag hos mammi, och idag har jag mest ringt runt och försökt fixa med allt från mobil, csn till rum i New York. Det blir så att jag hyr ett rum av någon, blir både billigast och minst att ordna i form av möbler osv. då rummen är inredda. Jag har två alternativ; att bo i samma lägenhet jag bodde i höstas, vilken jag trivdes otroligt bra i. Love SOHO. Andra rummet är i en lägenhet på 60th street, mellan Park Ave och Madison Ave. Låter ganska bra det med hihi. Och båda till bra priser för att vara på Manhattan. Så ska försöka lösa den frågan innan veckan är över.

Nu måste jag kila, ska iväg och titta på ett hus här i Höganäs som min värdfamilj från San Francisco ska bo i under två veckor här i sommar. WIHO :)

Hörs när jag är hemma igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0