bye bye weekend.

Så var helgen snart över. Skönt! Har bara tagit det lugnt i helgen, sov hos mamma från igår, och idag har jag bara pluggat kinesiska och lite papper till imorn då jag börjar min upplärning på gymmet. Wiho :) Har upplärningen 3 dagar, och utbildning 2 timmar på fredag och efter det börjar jag som extrapersonal. 

Håller på att försöka hitta boende till skolan, svårt det där. Eftersom jag knappt känner någon som ska flytta till New York så blir det lite svårt att hitta folk att dela med, men det löser väll sig. Skjuter nog upp det lite till sommaren då nya lägenheter och rum till uthyrning kommer upp på internet. Det löser sig :)

Annars... i veckan blir det mycket träning, nu när knäet nästan är helt läkt kan jag börja som vanligt igen :) Ska ta bort stygnen på torsdag. Det blir även jobb och plugg. Full rulle helt enkelt.

Nu ska jag fortsätta läsa lite, duscha sen byta lakan för att sedan decka framför beck. 

GOTTA LOVE SUNDAYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0