First out.

Jag bestämde mig för några månader sedan, att när och framförallt OM jag kom in på Fashion Insitute of Technology i Höst skulle jag börja blogga. haha. Vet inte varför, men kände bara för det. Iaf, igår, efter all väntan, rättare sagt 5 månader av daglig väntan fick jag beskedet. I got in :) Jag är så lycklig, och jag har ännu in kunnat smälta det. Av 125 lucky bitches var jag en av dem som kom in, av 1400 sökande, till just min sökta major Advertising and Marketing Communication. 

Vädret är lovely idag, undra om våren har kommit? Just nu sitter jag med en stor kopp grönt tea och en hemmagjord smoothie gjord på naturell lättyoghurt, banan, jordgubbar och kanel. Yummie. 

Nu ska jag ut på min dagliga power walk. Köpte även kort på Friskis i måndags, var på tiden då jag betalat kontant sen första veckan i januari haha. Igår blev det dubbelpass, step och Kickboxing. Var lagom trött efter det. 

Som sagt, nu ska jag ut i det fina vädret och bara njuta, IM MOVING TO NEW YORK!!! ahhhhhhhhh

--

Update: VILKET FLYT, fick nyss besked om att jag fick jobbet jag var på intervju för igår. Receptionist på ett gym i Helsingborg, iofs bara extra men det är bra eftersom jag har ett annat extra också på gång, samt med att det klickar bra med min kurs i Lund. 

HAPPY HAPPY DAY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0