friday.

Hellooooo.

Nu är jag megatrött... började dagen med att gå till arbetsförmedlingen och skriva av mig från det programmet jag gått på nu 3 gånger i veckan, men jag får fortfarande ersättningen eftersom jag bara kommer arbeta som extrapersonal. Nice.

Därefter körde jag till Lund till mitt jobbs huvudkontor där jag skulle skriva avtal och få lite pärmar jag skulle läsa på inför nästa vecka då jag har min upplärning mån-ons. Och utbildning nästa fredag, wihu. När jag var klar körde jag tillbaka till Hbg, och mot Råå där jag överaskades av mormor och morfar som köpt princesstårta för att fira att jag kommit in på skolan och fått jobb :) Så vi satt ute och fikade, solade och pratade.

Körde sedan vidare mot centrum där jag mötte syster, gick i stan och agerade personal shopper till henne. Kul. 

Nu är jag hemma, fyller i lite papper från csn och en international student financial statement form som ska skickas in till skolan.

Ska äta nu, sen duscha och därefter väntar en kväll framför tvn, lovely. Och godis, det har jag längtat efter hela veckan yummie.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0