Jeanssssssssssssss

Okej, tillbaka från visningen av huset. Hmm, undra om det duger för jänkarna. Får se, skickade iväg lite bilder. Tidigare idag var jag och tog bort mina stygn vid knäet, auch. Gjorde ont. Hämtade också ut mina jeans från Gina Tricot. Beställde över internet för dem var slut in store. Iaf, är det fruuuuktansvärt frustrerande att Gina Tricots storlekar varierar så otroligt mycket i jeans. I ett par har jag 24, i ett par 26. Och nu när jag för första gången skulle beställa över nätet tänkte jag att ja det är bättre att jag tar 26 nu. NEJ, men då är dem alldeles stora. GAH! Så nu får jag tvätta dem i 90 grader, och hjälper inte det blir det skräddaren för dem är ruskigt snygga! Ljusa och slitna. 

Nu sitter jag här, pluggar lite kinesiska och läser på inför jobbet imon. Ska strax städa lite. Sen ska jag grädda fullkornsvåfflor, tänkte unna mig det idag då det var våffeldagen igår. Så min annars så kolhydratsfria kost rubbas lite idag, men det får jag tåla. Ikväll blir det Aerobics och därefter ett jympa puls-pass, så det väger jämt antar jag?

Och just det, missa inte Fritzel-dokumentären kl. 21.00 ikväll på 4an!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0