lost in translation.

Här sitter jag, nyss utkommen ur duschen. Måttligt produktiv dag, åkte in till stan med Challe och Mina, gick på stan men åkte snabbt hem igen för att det är så fruuuuktansvärt tråkigt haha. Därefter gick jag på aerobicen igen, det är så himla kul! Såg nyss "Den rätte för Rosing", vad glad jag blev att Hugo vann, var nästan lite småkär i honom och hans mystiska personlighet. Strax blir det tv igen; Lost. 

Så alltså inget speciellt gjort idag. Det var dock så himla kul att träffa Challis igen, även fast det inte kändes som 3 månader sedan vi sågs. Imon är det april 1st, glöm inte att lura någon. Jag ska försöka klura på något riktigt bra och trovärdigt till imon som jag kan lura ngn med. 

Annars? Inte ett skit. Imorn ska jag vara jävligt produktiv, gillar när jag är det. Ni vet, plugga, träna, lösa problem och bara ha allt fixat i livet. Det är en väldigt skön känsla. 

Utöver allt detta längtar jag som in i... till på fredag då jag ska äta godis. Jag bara älskar fredagar när jag får mitt efterlängtade godis, yoghurt covered cashews.. Just nu har jag värsta suget efter träningen, men icke nu blir det att värma en kopp tea. Jippi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0