monday.

Måndag. Härligt med en ny vecka... Känns som man har full laddning och kan ta tag i grejor igen. Fint väder blev det, i morse såg det inte så lovande ut. Har typ bara pluggat hela dagen.. segt. Varit ute och gått, och ska strax träna. Inte så mycket nytt under solen så att säga ;) haha. 

Är fruuuktansvärt avundsjuk på Jennie som åkte tillbaka till San Francisco igår för att hälsa på sin värdfamilj. Hade kunnat döda för det. 

Gud, jag kan inte fatta att det är 1 april på onsdag. Så jävla härligt. Om mindre än en månad kommer jag kunna gå i skinnjacka och jeansjacka utan att frysa. Lovely. Och öppna skor, ska slänga mina stövlar långt åt helvete in i garderoben. 

Det här hade jag gärna haft på mig i vår:

Kommentarer
Postat av: Korvahulkeeeeeeen

Va?? "Detta har jag gärna på mig i vår:" Och sen är där ingen bild.. Ska du gå nuuuude eller? Tack så mycket för ditt mail, underbart att höra (trots att du inte sa de orden jag förknippar med dig haha) och se dig igen sköna böna! På nåt sätt låter lovely bean inte lika bra.. Nä nu ska jag gå och träneliträna. Fyfan vad jag har varit sugen på yogurtcashews hela dagen ahhhhh!



Love you

2009-03-31 @ 00:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0