1 MAJ

Maj, det låter för jävla bra i min öron. Hoppas ni alla hade det underbart igår i det fina vädret. Jag gjorde inget speciellt utan var hemma hos mamma och kollade massa filmer och åt godis. 

Idag är det helt underbart väder, och jag är klädd i klänning och ska strax köra iväg till Alex där vi ska lägga oss och steka hela dagen i hennes trädgård. LOVELY. Jag ska köpa med melon och jordgubbar till lunch. 

Idag är en bra dag igen, igår hade jag en mindre bra dag. En sak jag måste skärpa till mig med är att sluta ta ansvar för andra människor det räcker gott och väl med mig själv.

Nu ska jag packa väskan. 

Ha en underbar dag så hörs vi senare, och då med massa härliga bilder från dagen :)

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0