17 MAJ

Norges nationaldag, och inte nog med det, dem går och vinner hela Eurovision med en låt som jag tyckte var sådär. Killen var ju söt iaf. 

Vaknade för ngn timme sedan av att mormor ringde och väckte mig. Ska iväg med dem idag, vet inte direkt var vi skulle men det blir nog något trevligt ställe som vanligt. Just nu sitter jag och käkar melon och dricker grönt tea och ska strax sminka mig och sedan gå iväg till bussen. 

Otroligt fint väder idag så hoppas vi kommer vara ute mycket. Idag känns allt bättre, mycket tack vare att Bella och Challe snart kommer. Jag vet jag tjatar om detta, men jag antar att alla blir så när ens bästa vänner kommer hem :) Det är iaf bara en vecka nu, så kuuuul!

I veckan annars fyller min söta Johanna år så jag ska försöka hinna med en visit till Malmö för att träffa mina två SF-brudar. Förhoppningsvis kanske lite jobb? Sen skulle jag träffa Jossan också. Hoppas på fint väder så jag kan bli lite brun igen. Går ju bort så satans fort.

Nej nu måste jag slänga på lite mascara sen rusa till bussen.
Hörs ikväll.
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0