20

Efter att jag varit hundvakt kom jag hem och gjorde lite scrambled eggs som jag åt på balkongen samtidigt som jag målade min naglar :) Sen solade jag i drygt två timmar så nu är jag brun och röd i en härlig blandning haha.

Riktig sommarvärme idag, men känns ändå som det är för kallt med bara ben. Undra hur länge vi måste vänta på det? Två veckor kanske?

Nu är jag helt slö, men tänkte ge mig ut på en walk innan jag ska laga mat. Vi ska idag ha fisk med stekta skaldjur och sallad. Sen blir det ett pass Step som jag gått på varje dag denna veckan eftersom freaking aerobicsen blivit inställd, min gump är väldigt öm nu. 

Vi hörs när jag kommer hem från träningen sen.

XX



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0