Blondie

Äntligen blond igen, inte guldigt och gult utan silvrigt och askigt precis som jag vill ha det :) Undrar om det inte är åska i luften, har huvudvärk och känner mig lite trött. Vad tur att jag bara ska vara inne idag då och pyssla. Ska strax sätta igång med dammsugning, fan vad tråkigt haha. Sen ska jag nog bara läsa lite och fixa med lite nödvändiga saker.

Pratade nyss med en vän från San Francisco, eller ja vän och vän vi träffades ngr gånger i San Jose när vi festade där. Ljuva tider, fy fan vad vi hade roligt då. Iaf befinner han sig nere i Irak eftersom han arbetar som Marinsoldat, han tyckte jag kunde skicka ett paket till honom innehållandes lite svenska saker and my panties. HAHA, men I don't judge him; att leva med enbart soldater i Irak under ett års tid med kvinnor iklädda burka ger mig förståelse för hans frustration. Vi får se om jag kan knåpa i ihop ngt kul minus pantiesen.

Nu ska jag ta tag i städningen, lägger strax upp bilder mitt hår.

XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0