Boxing

Blev ingen Step idag, utan Kickboxing vilket jag absolut älskar. Så himla nice att avreagera sig på en boxkudde. Jag och syster går alltid tillsammans så vi vet att vi inte behöver ta hårda slag från fullvuxna män haha. Aj.

Nu är jag precis hemkommen, gick en lång härlig promenad innan vid havet sen cyklade jag till träningen. Lite sorligt är det för det är bara pass nästa vecka sen är det uppehåll över sommaren, iaf för dem roliga passen. Och sen kommer jag ju inte tillbaka där mer. Håller på att leta efter ett fitness center i New York nu till ett resonable pris och klasser så som pilates, yoga, kickboxing, aerobic, step och gärna simning. Ska försöka något lite modernt och populärt så man kan spana lite på samma gång haha.

Vet ni alla den känslan man får i sig när man får ett lyckorus och typ inte får fram något annat än "Iiiihhh". Man typ sväljer orden och får bara fram just ett pip typ. Iaf så blir jag varje gång jag tänker på att jag ska bo i New York. Idag har jag pratat med så mycket tjejer från skolan, och lite andra utomstående som kommer befinna sig där samtidigt och hela tiden satt jag typ och skrek "Iiihhh" så pappa undrade vad som hänt haha. Jag dagdrömmer typ hela tiden om hur jag kommer strosa rundor på Manhattan, sola i Central Park, kanske även springa? Hur vi kommer ha middagar hemma med vänner för att sedan gå ut, hur jag kommer plugga röven av mig och försöka landa det perfekta internshipet, hur jag kommer träffa dem mest amazing människorna och bara få känna mig hemma? Jag kan komma på hur mycket saker som helst jag längtar efter och jag kommer tjata om det ända till den dagen jag åker.

Men, med detta sagt är jag ännu inte redo att åka. Jag behöver dessa 81 dagar till att bara vara hemma här. Jag vill inte alls att tiden ska gå fortare än vad den gör.

Nu ska jag duscha. Vi hörs imooooorn.

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0