Can't stop throwing myself back there.

Seg dag, väldigt seg. Har inte gjort så mycket mer än promenerat och kollat Formel 1. Varv efter varv, tror det var 78 varv. Det kallar jag att vara brutalt uttråkad. haha. Well, nu sitter jag här. Funderar på om jag ska gå på till mamma en runda och vara lite social eller om jag bara ska sitta här och titta på bilder. Börjar nästan bli lite jobbigt hur jag hela tiden tittar på bilder från San Francisco. Visst, njut av minnen men lev inte i dem. Men det gör jag väll inte heller, jag bara älskar att få i mig den härliga harmoniska känslan jag alltid hade därborta, eller som jag har var jag än kommer i USA. Därför hoppas jag ATT DU LÄGGER UPP FILMEN AMANDA IDAG SÅ JAG KAN FÅ SLUNGAS TILLBAKA DIT!

Nu tittar solen fram lite, jag tror minsann jag ska traska bort till mamma.

Hörs ikväll
xxx



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0