Classes.

Nyss hemkommen från träningen, blev riktigt besviken när det visade sig vara Step istället för Aerobics, gaah. Men det var bara upp på brädan.

Pratade nyss med en future classmate, vi kunde tydligen börja titta vilka klasser vi skulle läsa nu, men kan inte börja registreringen förrän den 11 augusti. Iaf så kommer jag under första semestern läsa Advertising and Promotion, Publicity, Mass Communications and Introduction to Fashion (vilken jag redan läst i SF så jag kommer kunna allt yey hihi). Alltså inte så många lektioner, drygt 4-6 i veckan bara. 

Tittade även på kurserna under resterande terminer och dem innehåller magazine journalism, fashion journalism, public relations, sales promotion etc. etc. Kunde jag ha kommit mer rätt? AH vad jag längtar till att sätta mig på ett mysigt café i SoHo och plugga järnet efter en dag i skolan, sen komma hem och laga mat och göra vid sig i SIN EGEN LÄGENHET, ha en grym förfest med härliga vänner sen utgång i New York och nästa dag bruncha på ett härligt ställe i solen (well, jag kommer nog inte ha råd att bruncha men jag får väll drömma lite). Haha jag dagdrömmer dagligen olika scenario som kan ske. 

Förresten, Challe och Bella kommer på samma dag, CRAZY!!! 

Oj nu åskar det här, myspys. Ska duscha nu, sen göra en kopp te och sätta mig vid tvn.

Hörs imon
XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0