Destiny in disguise.

Tack Bells för din fina kommentar och kloka ord, I love you. Och yes, snart ses vi om EN FUCKING VECKA! Jag dör!!!

Varför jag skriver nu igen beror på att jag precis vann en tävling på Veckorevyn.com. Haha, inte för själva priset men det förvånar mig att JAG faktiskt vann. Jag vinner aldrig tävlingar på internet, men idag gjorde jag. Jag tror faktiskt på ödet, när något är jobbigt belönas man på ett sätt eller annat och då vänder det. Det är jag säker på. Iaf var det en tävling där man skulle skriva sitt önskade samarbete mellan designer och kedja. 

Min önskan var: Alexander Wang-kollektion för H&M i organisk bomull.

Och jag var en av 7 som vann en ansiktskräm från Normaderm. Woho. 

Det var allt jag skulle skriva, nu ska jag kolla Robinson med pappa. 

XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0