DUKTIG TJEJ

God eftermiddag.

Idag har jag varit riktigt duktig. Blev tyvärr inte att jag träffade Bella idag, vi hade bara kunnat setts drygt två timmar eftersom jag skulle träna halv sju samt att hennes syster kom hem idag. Så vi ska ses på onsdag istället :)

Efter att jag tagit en promenad så fick jag ett riktigt vårstädsryck. Rymde upp huset, omorganiserade blommor, städade toaletter, tvättade speglar, städade hela mitt rum med torkning av hyllor/grejor, fönsterputs, fixade växterna, garderoben, spegeln, tvättade och bäddade nytt. Sen dammsugade jag hela huset. Jäklar vad duktig jag är. Allt detta till hög hög musik i form av Day n' night (minnen minnen minnen dansandes på The Eldridge New York ahhh) och Right round. Vilket partyhumör jag blev på, ska antagligen ut i helgen. FINALLYYYYYYY.

Känns som jag får agera lite "mamma" hemma. Det blir nog så när föräldrarna separerat. Får ta ansvar för saker som mamma brukade göra eftersom att kvinnor kan det bättre än män ;) Nästa projekt är att inhandla blommor till balkongerna och putsa fönster över hela våningen. Jag älskar ju att ha det fint hemma. 

Imon kommer Challe hem, också Brendan och Chris som kommer från the U.S och ska bo i Båstad hela sommaren. Kul. Och på onsdag kommer Andrée hem från L.A och Mexico. Jag älskar sommaren när alla kommer hem, och verkligen lever livet. Sen har alla sitt liv i olika delar av världen resten av året, men inget slår faktiskt den svenska sommaren. Det kommer jag vara stenhård med även om jag pluggar där och kanske så småningom slår mig ner i USA med husband, barn osv. VI SKA HA ETT SOMMARHUS I SVERIGE. Period.

Nu ska jag strax äta tonfisksallad, sen ge mig av mot ett pass aerobics. 

Vi hörs senare. Jag längtar till tooorsdag när jag ska till Sthlm med mina fina vänner :) woop woop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0