Early mornin'

Kom hem från träningen för en stund sedan, tränade först Step eftersom min älskade aerobic var inställd. Vilken besvikelse. Sen körde jag ett hårt Jympa Puls. Riktigt härligt :)

Nu sitter jag här och funderar på mitt nästa steg för kvällen. I och med att jag ska upp 05.30 imon (fy farao) ska jag lägga mig riktigt tidigt idag. Innan tio iaf. Imon ska vi ha vårkonferens med jobbet, vi ska ha föreläsningar, lunch, bowling, tipsrunda och middag under hela dagen. Ska bli riktigt trevligt faktiskt att få lära känna lite fler inom koncernen.

Så jag kommer inte ha tillgång till dator på hela dagen, så det blir inga inlägg imon inte. Är hemma vid 22 imorgonkväll skulle jag tro och om jag inte är alltför trött uppdaterar jag då. 

Hoppas ni får en underbar torsdagkväll och fredag!

Lots of love, 
steffi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0