Halloj i dojjan.

Hahaha det uttrycket är nog det fulaste jag vet, men jag skrattar lika mycket varje gång jag säger det. Vaknade väldigt sent idag, lite över tio. Jag känner mig dock inte utsövd, konstigt. Kan ha att göra med att tårar och ilska tar på krafterna så mycket så jag behövde lite extra sömn med tanke på gårdagen.

Idag känns allt bättre, sitter och dricker mitt morgonte och funderar lite på vad jag ska göra idag. Ska till mormor och morfar senare i eftermiddag och sen ska jag hinna med ett aerobicpass ikväll.

Behöver tvätta lite också känner jag, men annars ska jag nog bara ta det lugnt. Ingen sol är framme heller så att bättra på brännan känns inte så aktuellt. 

Nu har min bror åkt iväg, jag är väldigt avundsjuk men också väldigt glad för hans skull :) Jag älskar ju själv L.A och det är drygt ett år sedan jag och min Pingla Jennie var där nu. Holy Moly vad kul vi hade haha :) Oj vad jag älskar att tänka tillbaka på allt jag gjorde under min tid som au pair. Helt fantastiskt!

Ngn hade precis lagt upp lite bilder från New York på facebook, och det finns nog inget bättre sätt att blir glad på än att se bilder därifrån och veta att snart bor jag där :) Det är lycka för mig!

Nu ska jag duscha sen ge mig ut på en promenad.

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0