Happy mothers day

God förmiddag :)

Igårkväll tittar jag först Robinsonfinalen med pappa, gjorde snabbt i ordning mig och sen hämtade Challes släkting upp mig så åkte vi till Challe. Där tog vi bilen in till stan, eftersom jag ändå inte skulle dricka. Stack hem till Challes vän och dansade och hade det kul innan vi åkte ner till Hamnpaviljongen. Väl där var det fullt med folk, eller rättare sagt hela stan var full med folk. Verkligen sommarkänsla, men trots allt folk och sommarstämning så var det inte direkt något jag tyckte var kul. Jag kommer ihåg för två år sedan när vi satt på HP. Alltid massa folk man kände igen och kul men kanske har man varit borta för länge från Helsingborgs uteliv? Iaf var det kul att komma ut lite, dricka ngr klunkar vin (blä känner mig alkoholförgiftad på 2 klunkar vin haha, alkohol är inte min cup of tea anymore). Nej, jag gillar mer när det är arrangerade "eventkvällar" och det är väll i princip det jag kommer att gå på i sommar, men det brukar vara ganska mycket sånt så det ska bli kul :) 

Igårkväll kunde jag inte heller annat än att tänka på att jag snart inte kommer vara här, jag kommer istället vara i en stad full av roliga klubbar och lounges så jag gråter inte direkt, jag kommer ha en fantastisk sommar utan alkohol antagligen. 

Nu vaknade jag för ett tag sedan, utvilad och pigg efter 8 timmars sömn. Idag är det mammornas dag och jag ska fira min underbara mammi ikväll. Jag, Pau och mamma ska grilla hos henne på terrassen, ge henne våra fina presenter sen ha filmkväll och gå promenad. 

Men först ska jag städa (det är ju Söndag), gå en lång powerwalk men allra först:

SOOOLA!

ttyl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0