hellooooo

Hej!

Jag satt och skrev på ett inlägg igår men glömde tydligen publicera det. Idag skulle det ju bli väldigt fint väder, men än så länge har det inte spruckit upp. Ska ut och gå en lång promenad nu, känner mig så rastlös när jag inte gjort det på två dagar nu. Sen blir det väl lite solning kan jag tänka mig om det spricker upp. 

Igår fick jag ett väldigt lockande jobberbjudande som jag till stora delar tackat jag till. Jag kommer i såfall börja jobba på måndag på detta nya fram till i juli då jag börjar mitt sommarschema på det andra, eventullet fortsätta på det nya om jag trivs riktigt bra. Riktigt härliga pengar till New York iaf :) Nu är det drygt två månader sedan jag fick mitt antagningsbesked, och det är drygt två månader till jag åker. Det är så jävla snart. Och nu börjar jag jobba och gör det ända fram till jag åker. Tiden kommer flyga, aahhh! Fick ett vykort från FIT igår som alla freshmen students får. 

"Hi Stephanie!
Congratulations. How exciting? Welcome to FIT, you will love here!"

Väldigt sweet tycker jag att dem tar sig tid att handskriva ett vykort till varje ny elev, man känner sig väldigt välkommen. Såg även på hemsidan att där finns olika typ av "clubs" man kan gå med i som student, t.ex. model workshop så att man hjälper till att producera fashion shows på skolan och agera modell för designers på skolan. Kul!

Nu ska jag ut och gå milen. Fan vad det tar emot. Ikväll blir det kanske utgång med Challe, wooooop woooop.

Vi hörs senare. 

xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0