heyheyhey

Nu är jag trött. Har precis duschat och gjort i ordning mig, ska strax kolla tv med syrran. Om hon vill dvs. Vi hade en major fight tidigare så får se hur det blir med den saken. Tydligen ser man inte min nya bloggdesign ännu, segt. Jag blev faktiskt ganska nöjd.

Imon ska jag äntligen träffa Bella. Vet inte riktigt vad vi ska göra, blir säkerligen en fika och mycket mycket snack. Sju månader att ta igen. Konstigt nog känns det så otroligt kort tid sedan vi sågs, det känns t.ex. mycket närmare än julen och nyår. Konstigt med tiden egentligen. Vi ska iaf ses klockan 12 imon, så det blir att gå upp i tid. Måste även fixa att ta kort till visumet, vart fan man nu gör det i stan? Och mitt personbevis måste verkligen komma imon med posten annars är jag screwed. Alltid ngt att oroas för. Förra gången jag skulle upp var det kuvertet med frimärke jag glömt och fick springa runt halva Stockholm för att leta tidigt på morgonen, och inte nog med det så glömde jag ju det viktigaste pappret på hotellrummet. Tack gode Gud att jag vet bättre nu, får jag hoppas iaf.

Sen kommer Andrée hem runt fem, har saknat honom mycket faktiskt. Sen är det träning till nio och efter det är det straight to bed för tre timmars sömn. Shit, jag kommer vara uppe över ett dygn, och köra hälften av tiden. Men mysigt ska det bli, måste bränna en skiva också.

Fick reda på att balen är på torsdag så det missar jag att se, men vad gör det egentligen när man har en heldag i huvudstaden? Kanske ska träffa min Sandy också, vilken vecka detta är :) haha

Nu ska jag gå och fjäska in mig hos syster.

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0