Highlights? Yes sir.

Hann med att sola i förmiddags, blev ganska brun, väldigt fräscht. Sedan skulle jag egentligen bara ut på en promenad men den rundan innehöll både bokning av slingor, klippning av håret hos en annan frisör (det rök 10 centimeter och Gud vad härligt och fräscht det blev), handlade mat på ICA åt mamma, och gjorde smoothie åt mig och Pau hos mamma, SEN en lång promenad där jag i princip strippade av mig alla kläder jag bar för att det var så sjukt varmt. Kanske dags att damma av shortsen ändå, i alla fall ikväll på träningen. 

Nu är jag hemma, tänkte städa men det skjuter jag på till imorn. Ska strax käka middag, idag blir det rökt lax med en stor sallad, fan vad gott och somrigt :) Sen ska jag trampa iväg till det roligaste passet ever, Aerobics. Jag älskar min självdisciplin hihi.

Jag längtar så till imon, äntligen kommer jag vara snygg i håret vilket jag inte varit på x antal månader. Även en fotvårdsbehandling av mamma jag ska hinna med nu i dagarna, även fixa naglarna lite med ngt ljust lack, sen är det väll bara att torrskrubba kroppen och sola järnet och sen hopp i bikinin. LOVELY! 

Är det ngn mer än jag som förstår att det är den 18 maj idag? Det är för mig helt ofattbart och nu rusar verkligen tiden, det gäller att fånga varenda minut nu känner jag.

Nu ska jag äta middag.

XXX





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0